Subject: FW: 20250217_EER2581UAS_15-16.MAR_LÄMMIJÄRVE_KVA
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 12:50:04 +0200

Tere

Palume kooskõlastust.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Ketlin Valgenberg <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 27, 2025 10:50 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Subject: RE: 20250217_EER2581UAS_15-16.MAR_LÄMMIJÄRVE_KVA

Tere

PPA kooskõlastab ala loomise ning lisatingimusi ei ole.

Lugupidamisega

Ketlin Valgenberg

arendusekspert

merebüroo, lennu- ja merepääste koordinatsioonikeskus

piirivalveosakond

Politsei- ja Piirivalveamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 18, 2025 11:32 AM
To: Politsei- ja Piirivalveamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 20250217_EER2581UAS_15-16.MAR_LÄMMIJÄRVE_KVA

Tere

Kaitseväe akadeemia on 15-16.MAR läbi viimas luurevõistlust, mille
läbiviimisel kasutatakse ka droone ning seetõttu tekib Kaitseväel vajadus
luua ajutine eraldatud õhuruum.

Planeeritud õhuruum kattub osaliselt PPA poolt tihedal kasutatava alaga
EER2411 ning EER1ga.

Palume PPA poolset kooskõlastust ala loomiseks ning kui on, ka
lisatingimusi ala kasutamiseks.

Ala kasutaja on teadlik, et enne lendamist tuleks NOTAMis märgitud
telefoni nr helistada ning lennust teavitada.

Manusena lisatud taotlus.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.